Tuesday, October 19, 2010

My 1st Carrot Cake

Baking Carrot Cake

Tadaaa Dah masak pun

Siap icing with cream cheese

Ready To eat!!!
Now is 11.53Pm but aku x bole tido sebab minum nescafe banyak sangat hahaha sapa suruh minum nescafe after 8pm..so aku nak share dgn korang pengalaman pertama buat carrot cake.Aku x makan sayur tapi carrot cake aku makan sebab dah tak rasa carrot tuh hehehe.So mmg dah lama aku nak try buat carrot cake  cream cheese icing.so bukak blog2 resipi kan.Aku ni jenis orang yang akan cari resepi paling simple sekali sebab aku ni bukan professional bakers....Cari punya cari at last aku pilih resipi HEAVENLY CARROT CAKE dari MAT GEBUhttp://tiffinbiru.blogspot.com/ thanks ya mmg sedap sangat....Sangatlaaa senang....So after dah siap seperti biasa aku mula laaa bagi kat jiran sebelah rumah aku Uncle Kwan(dia ni mmg aku nyer FAN hehehe apa yang aku masak semua sedap bg dia hehehe)So marilaaa mencuba yer.....If i can do it of course you also can......Below a few pic untuk korang tengok....takdelaaa hebat sangat at least i try kan?

No comments:

Post a Comment