Tuesday, October 19, 2010

Birthday Party and makan2 session

Memandangkan Bday my 1st daughter Zara jatuh pada bulan puasa so aku n hubby cadang nak buat Bday party dia sekali dgn raya nyer makan.So on da 26th Sept tarikh yang paling sesuai sbb laki aku nyer off day n aku nyer assistant Chef(Anies sepupuku) dah ada kat KL.

Menu Nasi Ayam,Spaghetti dan cup cakes...Aku pun mulakan project cup cakes dulu 1 day B4 da event.Si Zara dah x sabar2 hari2 tanya dia punya princess cup cakes.Dah siap baked cup cakes tibalaaa masa untuk decorate ni Zara N Zarith nyer FAV part sebab diaorg bole jilat icing....dan bermula jugalaaa part aku menjerit2 sebab diaorg dah start mengacau.tau2 jerlaa bdak2 bila nampak colorful icing dah nak start main.Tapi nasib baik sepupuku bawak lagi 1 assistant kawan dia.Huh lega....Ada orang bole layan my 2 princess...

On da event day aku anies and B(kawan si anies) bangun awal2 morning tuk memasak menu utama.About 11am dah siap masak.So kitaorg pun naik bersiap2 ready 4 Da event.12 sharp tetamu dah sampai.Ramai jugak yang datang....berapa kali bancuh air.....huh berbaloi walaupun keletihan....

Nasi Ayam

Food Of Da  Day

Zara's Bday Bday Cake

Cuppies

Hehehe 1st timer

Hasilnyer

Bday Girl wit her present

Decorating Session

Wit my family

No comments:

Post a Comment