Tuesday, October 19, 2010

Mummy dah turn to 1st time blogger....

Hi semua...Ni 1st time aku nak tulis blog.Ni semua idea bernas suamiku yang tercinta.Yang kelakarnyer dulu dia asyik bebel kalau aku 24hours depan PC sekarang dia plak suruh.Dia cakap dari aku jadi Kepohchee tak tentu pasal baik aku ngomel kat blog.Manalaaa tau ada benda yang berguna untuk tatapan insan lain.
Ok biar aku bagitau sikit pasal diri aku.Aku ni orang biasa jer macam korang2 kat luar sana.Pekerjaan aku housewife cum mother.Dulu B4 kawin aku kerja kat awan biru masa zaman2 glamer....pastu jumpa laki aku kat tempat keje time tuh dah gatal terus kawin.Then bunting pelamin pastu da next year tambah lagi baby.Sekarang i'm a proud mummy of 2 lil angels yang sangatlaa hyper dan menguji kesabaran aku tiap2 hari.
Zarith Sofea My 2nd Baby

Zara Ayisha My 1st Baby

No comments:

Post a Comment